FEEL GOOD TREND KAO NOVA DEFINICIJA LUKSUZA


https://amazonke.com/feel-good-trend-kao-nova-definicija-luksuza/


Pojam raskoši evoluirao je i više ne podrazumijeva materijalno nego život ispunjen zadovoljstvom i smislom. 

Luksuz novog doba- sve češće čujemo taj termin koji označava svojevrstan odmak od klasičnog poimanja luksuza. Stav imam puno novca i mogu kupiti što poželim više nije osobito zanimljiv. Luksuz predstavlja doživljaj čak i prilikom kupnje skupih stvari te stvaranje feel good osjećaja toliko potrebnog u ovo izazovno vrijeme. 

Ljudi sve češće troše novac kako bi kupili vrijeme, a ono je ultimativni luksuz kupujući tako i veće zadovoljstvo životom. Što to konkretno znači? Ulažu u sve što će ih rasteretiti obaveza i osloboditi im vrijeme za ono u čemu istinski uživaju ili što ih puni energijom. U posljednje vrijeme, a posebice nakon pandemije ljudi preispituju svoj životni stil, pa se tako industrija luksuza sve više okreće wellnessu s fokusom na proizvode i iskustva koja promiču fizičko i mentalno zdravlje. Od vrhunskih toplica i fitness studija do organskih proizvoda koji promoviraju osviještenu prehranu sve ulazi u tu kategoriju. 

Luksuz je više od samih predmeta odnosno dizajnerskih torbica, satova i sličnog. On uključuje brojna iskustva, wellness, gastronomiju i putovanja, a mlađim konzumentima luksuza koji su odgovorni za cjelokupan rast globalnog tržišta luksuza u prošloj godini jako su važne i vrijednosti kao što su inovativna upotreba tehnologije, visoka kvaliteta, utjecaj na okoliš i ljude, etičke vrijednosti te smanjenje tekstilnog otpada. 

Gledajući globalno usredotočenost na više ciljeve, ali i na mentalno i fizičko blagostanje osobe novi je luksuz današnjice. Prateći trendove i način na koji mijenjaju život znanstvenici su zaključili da nam je za dostizanje tog feel good osjećaja kojem težimo nužan odmor od digitalnih uređaja. Upravo zbog toga luksuzna odmarališta i hoteli nude pakete koji uključuju iskustva digitalne detoksikacije. U njihovoj ponudi su i personalizirani jelovnici prilagođeni potrebama gosta, programi optimizacije sna, holistički wellness i slično.

Kako sve više ljudi stavlja zdravlje i dobrobit na prvo mjesto vjerojatno ćemo u sljedećim godinama pratiti kontinuirani rast wellness industrije. Pripadnici generacije Z odnosno oni rođeni poslije 1995.već su vrlo proaktivni u svemu vezanom uz zdravlje. Više nego bilo koja druga generacija oni na tjelovježbu gledaju kao na način liječenja ili sprečavanja bolesti. Način života je ono što nas danas ubija. Glavni uzroci rane smrti pomaknuli su se sa zaraznih bolesti na kronična stanja povezana s načinom života od kojih se 70 posto može spriječiti pravilnom prehranom, tjelovježbom i učinkovitim upravljanjem stresom. 

Predviđanje budućih trendova wellness luksuza uvijek je nezahvalno, ali jedno je sigurno temeljit će se na novim tehnologijama. Primjerice tehnologija virtualne stvarnosti postaje sve naprednija i pristupačnija, a vjerojatno ćemo vidjeti porast wellness iskustava u virtualnoj stvarnosti. To bi moglo uključivati virtualne satove meditacije i joge, impresivna virtualna spa iskustva i slično. Održivi luksuz poput održive mode ili ekološki osviještenih putovanja već je pronašao svoje mjesto na tržištu. Tehnologija umjetne inteligencije brzo se razvija i vjeroatno ćemo sve češće viđati personaliziranije wellness coachinge koji primjenjuju umjetnu inteligenciju. Što je veći interes i za nekretnine koje uključuju zdravstvene dobrobiti poput zelenih zgrada ili sustava za pročišćavanje zraka. Sve to pridonosi novom luksuzu feel good osjećaju. 

Kada netko troši novac na iskustva koja poboljšavaju život manji je osjećaj krivnje nego kada kupuje određene stvari. Ljudi danas vjeruju da su superiorniji jer su svjesniji i educiraniji o zdravlju što je donijelo i pomak u poimanju luksuza. I dok bi u prošlosti netko bio sretan zbog kupnje luksuzne torbice sada se troši na neke doživljaje kojii ispunjavaju srećom.

Primjedbe