10 psiholoških trikova s kojima ćeš uvijek dobiti ono što želiš




10 psiholoških trikova s kojima ćete uvijek dobiti ono što želite

 

 

 

 

Ovi trikovi se temelje na jednostavnim, ali učinkovitim principima ljudskog ponašanja. Ovi savjeti mogu pomoći u izgradnji boljih odnosa, rješavanju konflikata ili jednostavno olakšavanju svakodnevnih interakcija. Isprobajte!

 

 

 

 

Pozdravljajte ljude s entuzijazmom

 

Ovo posebno dobro funkcionira, ako radite s ljudima i ne želite se nositi s lošim raspoloženjem drugih. Entuzijazam je zarazan, a vaš pozitivan stav može popraviti nečiji dan.

 

 

 

 

Pitajte osobu s kojom ste u sukobu da vas nečemu nauči

 

Na taj način gradite lijep odnos između vas, a ta osoba će se osjećati korisno i važno. Ovo je odličan način da poboljšate komunikaciju i odnos, a osoba s druge strane neće ni primijetiti što se događa.

 

 

 

 

Ostanite smireni kada je netko ljut na vas

 

Ovo može zbuniti osobu i smanjiti njezinu reakciju jer vaša smirenost kontrira njihovoj negativnoj energiji. Kao da ste smanjili glasnoću na televiziji.

 

 

 

 

Šutite u pregovorima

 

Neugodna tišina često tjera drugu osobu da popusti ili ponudi bolji uvjet. Ova taktika može donijeti prednost čak i u svađama.

 

 

 

Tražite objašnjenje za uvredljive šale

 

To će stvoriti neugodnu tišinu i natjerati ih da preispitaju svoje riječi. Na ovaj način možete natjerati osobu da se srami svojih postupaka.

 

 

 

 

Zatražite malu uslugu kako bi se nekome svidjeli

 

Ovaj fenomen se zove Ben Franklinov efekt, a temelji se na psihološkom principu da ljudi vole one kojima pomažu. Kada vam netko učini uslugu njihova percepcija o vama automatski postaje pozitivnija.

 

 

 

 

Pohvalite nečije obrve

 

Obrve su specifičan i neočekivan dio tijela koji često zanemarujemo, pa kada to netko primijeti i pohvali osoba će se osjećati posebno i sretno.

 

 

 

 

Dajte djeci izbor

 

„Želis“ li tri velike brokule ili šest malih?“ Iako je porcija ista dijete će imati dojam da ima kontrolu i veća je vjerojatnost da će pristati pojesti ono što mu nudite.

 

 

 

 

Koristite ime osobe s kojom razgovarate

 

Korištenje nečijeg imena u razgovoru automatski čini komunikaciju osobnijom i privlačnijom. Ljudi vole čuti svoje ime jer se tada osjećaju važno.

 

 

 

 

Nikada ne odgovarajte na nepristojnost

 

Osoba koja je bila nepristojna može se osjećati posramljeno zbog svog ponašanja jer vaša reakcija nije ispunila njihova očekivanja.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balansiranje između poslovnog i privatnog života u suvremenom svijetu

OMILJENA TERAPIJA-SAN!

Kako maksimalno iskoristiti usluge D-Marina za nezaboravno iskustvo plovidbe